2010年5月29日 星期六

2010年5月28日 星期五

微距下的豬豬

還記得superlady ma ??我負責的凍肉櫃位近日Ham成為 Model 又用微距鏡... 影影... 影 ....







用微距鏡小d膽量都唔可以 , 乜都影得清清楚楚
嚇死人 ~~~

2010年5月27日 星期四

mini cake


仲有10多日 , 就要出發了. 其實仲有好多好多未post 出黎 .所有作品已經做好 , 而家就做一些後期工作. 盡最後努力希望可以係出發前 , 將相片及作品介紹給大家.

2010年5月23日 星期日


今天終做了" 敗家女 " 買了微距鏡頭 . 太誘惑了 ~~ 先試用來拍日前的繡球花. 不見了幾天 , 那繡球已經種植了 10 多個了 ( 手指頭在麻痺中..... )

近d.....
再近d......



2010年5月22日 星期六




黎多個紫色 , 不過我唔太喜歡..... 所以佢冇得去日 , 要留低係香港 ~~~ hor hor

2010年5月21日 星期五

窒息



很喜歡這 雙色配搭 , durty pink 既牡丹配上雙色繡球花. 好靚靚 , 滿意!!






今日再做多幾set , 要留 1 set 比自己 ^.^






1:12 miniatures仲係用緊 Canon G9 影 , 新玩具未有微距鏡頭喔:(

2010年5月20日 星期四


每當大家想起我的時候 , 大多都是看見蛋糕...其實還有什麼呢 ??舊舊的物件 ?? 花 ?? 植物 ?? 近年自己都愛做植物 , 蛋糕..... 好像少了點出爐 ....不是不是 , 我始終都喜歡蛋糕甜點多一些. 只不過小upload , 我的生產量依然強勁 !!蛋糕來來去去 , 都是常見的生果 . 其實最重要學習的是" 佈置 " " 質感 " 有時候看見一些蛋糕 , 面層的裝飾五花八門... 什麼也有... 很熱鬧呢 ! 不認為什麼裝飾也堆上, 叫做美麗. 簡單的也可以很美麗 , 你說對嗎 ??所以 美 x , 聖安x...... 的蛋糕都不要送我 , 謝謝 !!今年找了一位好師傅來替我準備 ... 是誰 ?? 下個月就知道了. 為什麼要找她 ?? 我愛她"簡單".她最能表達到 " 簡單的美麗 "1:1的實物要到下個月才可以看 , 1:12 的就除時可以看啦 !!

2010年5月16日 星期日

東京インターナショナルミニチュアショウ

由12月開始準備 , 日做夜做.... 為左6月既東京之行 , 就係呢個miniatures show.今年已經係第三年, 比起頭一次 , 心情跟信心都大了很多. 展及販賣作品有蛋糕 , 花 ,盆栽及一些加工既小擺設. 希望今年成績比往年更佳^.^( 等我可以買返多d人地既野 haha ) 待我為大家介紹一下

用來放作品的小咭 , 分別有 bm 及自己



















點小得小盆栽呢 ? 上年度它很受歡迎 , 今年再接再勵 續......